Identitat corporativa

La imatge de la teva marca

La imatge de la teva marca és l’encarregada d’explicar la teva història i de transmetre els teus valors en pocs segons. Així és com podràs atraure aquelles persones que vibren amb els mateixos valors que tu!

Ja sigui creant una nova imatge des de zero o actualitzant la que ja tens, tenir una identitat corporativa sòlida t’ajudarà a destacar i a crear un lligam emocional amb el teu client ideal, fidelitzar els que ja tens i augmentar el reconeixement del teu projecte.

Identitat corporativa

Més que imatges, crearem conceptes que quedin arrelats al territori i a l’ànima de les persones a qui vols arribar.

NOVA IDENTITAT

Encara no tens una marca, però el teu projecte ja et demana una identitat per presentar-te de manera professional i destacar.
Una Identitat per a la teva marca et permetrà connectar amb el públic a qui vols arribar i comunicar els teus valors, seràs recordada i, el més important, estaràs a la ment de la teva comunitat.

RE-DISSENY

Fa temps vas crear la teva imatge de marca, però el teu projecte ha evolucionat i ja no et representa, ni connecta amb la teva comunitat.
Amb el Re-Disseny de la teva marca podràs connectar amb el teu públic d’ara, comunicar valors i conceptes més actuals. Et sentiràs més orgullosa de la solidesa del teu projecte i t’animaràs a mostrar-lo sense prejudicis. Transmet amb seguretat l’evolució que t’ha acompanyat al llarg dels teus anys d’experiència.

Metodologia de treball /

Com treballo

INFORMACIÓ I ESTRATÈGIA CREATIVA

Tu m’expliques el teu projecte (inicis, experiència, objectius,…) i faig una valoració i un pressupost del tot el que necessites.
A partir d’aquí treballarem en un document per saber tots els “intríngulis” del teu projecte i així comunicar tots els valors i conceptes que hi ha darrere.
Amb aquesta informació crearem la base de l’estratègia creativa.

DISSENY I CREATIVITAT

Desenvoluparé el concepte creatiu, per donar forma a la teva marca. Durant els següents dies, plantejaré les propostes de disseny, formats, tipografies, colors, elements complementaris i dues opcions de marca. Podràs veure en quins formats/aplicacions es comporten les dues marques proposades, com respiren, quin to de veu tenen, i com llueixen en diferents entorns vinculats en el teu projecte.

ENTREGA MATERIALS

Un cop acceptada la proposta de la nova marca i després de fer els retocs necessaris, preparo els documents finals en diferents formats i te’ls entrego ordenats en una carpeta digital a punt perquè els puguis mostrar.

També t’entrego un manual de marca amb un guió de com utilitzar-la i i tindràs el meu acompanyament durant un mes extra, per consultar-me qualsevol dubte.

Inclou:

Definició de l’estratègia de marca

Disseny de la marca i de les variants

Paleta de colors i estils tipogràfics

Icones, textures, complements

Manual d’Identitat Corporativa

Inversió: a partir de 1.600€

Acompanyament / Seguiment

Un cop feta la marca, podem seguir col·laborant perquè aquesta sempre sigui coherent amb tot el que vols transmetre en totes les teves comunicacions del teu projecte. Ja sigui amb necessitats esporàdiques o bé sent la teva dissenyadora de confiança, mantindrem la teva marca actual i vigent segons les teves necessitats i valors. A més, tindràs l’acompanyament constant en tots els materials que vagis tenint mes rere mes.

La Núria va més enllà i ens fa propostes que fan que la nostra idea creixi i s’enriqueixi. Sempre té més d’una proposta, totes molt ben justificades, i estableix un diàleg constructiu, per acabar definint què és el que és més adequat pel nostre projecte.

Clara Saperas, directora de Tramoia Cultura

Una marca que parli per tu t’ajudarà a comunicar millor, projectar confiança i presentar amb orgull el teu projecte al món.

Vols llegir La Contraforma?

Reflexions sobre tot el que envolta una forma, des d’una mirada creativa.